joi, 20 aprilie 2017

Lungul drum spre casa al povestilor muzicale

Colectia Povesti din Padurea Muzicala si-a gasit drumul spre casa. La editura Nemi.

Acum doua luni am anuntam operatiunea de salvare a povestilor muzicale,  acum avem deja un proiect care-si intinde aripile spre lume, mai repede decat putem noi spera. 
Asadar, pe 24 aprilie va fi 'Enescu si hora razelor de soare', carte cu CD la 35 RON. 

Apoi, pana in toamna, intreaga colectie de 8 carti despre muzica marilor compozitori.

Multumesc din inima! 

Si va prezint, in premiera, cum va arata noua colectie, in format mare, premium.








4 comentarii:

  1. Buna Cristina! Mi-am luat si eu de la Bookfest cartea despre Enescu, sunt incantata de ea si astfel am aflat ca exista o intreaga colectie... din ce inteleg, colectia a fost editata deja de Adevarul, va fi vreo diferenta in noile editii editate de Nemi? Cand si unde vor fi disponibile restul cartilor in acest format? Multumesc si felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Scuze pentru intarzierea cu care iti raspund. Am ratacit parola bloggului...
      Colectia a aparut la Adevarul intr-un format economic. Din fericire, la Nemira vom avea exact formula pe care ne-am dorit-o noi, echipa de creatie: un format de album de arta, mai multe povesti, mai multe ilustratii, mai multa muzica. Pana la sfarsitul acestul an o sa apara Vivaldi, Bach si Povesti muzicale de Craciun. Le veti gasi in toate librariile mari din tara si on-line, pe elefant, carturesti, libris si emag.

      Prima editie a cartii Enescu si hora razelor de soare e deja epuizata. Si faptul ca trebuie din nou sa gasim sponsori pentru a pastra formula de pret bun ne incetineste putin planurile cu celelalte carti.

      Imbratisari,
      Cristina

      Ștergere
  2. Buna,

    Noutati despre celelalte carti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Suntem pe ultima sute de metri cu pregatirea de tipar. Pana la sfarsitul acestui an o sa apara Vivaldi, Bach si Povesti muzicale de Craciun. Imbratisari, Cristina

      Ștergere